samedi 22 mars 2008

Unkarilaiset tiistait - Mardis hongrois (d'Helsinki)

Les Mardis hongrois d'Helsinki racontés en hongrois par Anre sur le blog http://www.pontmi.com/wordpress/blog/

A cím annyit tesz: magyar keddek. Miután Párizsban Jean-Pierre megálmodta és megszervezte az eredeti “Les mardis hongrois“-t (magyar keddek), tudom, hogy ez egy nagyszerű dolog. Legalábbis nekem számtalan -igaziból mindig, amikor elmentem- jó élményem volt ott, érdekes, kedves, új emberekkel találkoztam, volt amikor könyvbemutatót szervezett, vagy bármi más, aktuális, Magyarországgal vagy a magyar kultúrával kapcsolatos újdonság került Párizsba, az eljutott a Mardis hongrois-ra is. illetve még mindig:)
Pl. Jean-Pierre felkarolta a budapesti zsidó-negyed megóvásának ügyét
és sok más fontos dolgot vitt eddig is végbe…. amikor hazaköltöztem Párizsból, Enikővel megcsináltuk a “Les mardis francais”-t, ami szintén nagyon szuperül ment, csak nem voltunk elég kitartóak, de szerencsére van hiánypótlás Frangroisons néven. Most, hogy itt élünk Helsinkiben már egy fél éve, kiderült, hogy jópáran vagyunk magyarok és diákok is folyamatosan érkeznek és van jópár finn is, akik majdhogynem tökéletesen beszélnek magyarul, de nincs nagyon hely, ahol gyakorolni tudnák…..így aztán tegnap megcsináltuk az első unkarilainen tiistai-t. A következő április 1-én, bolondok napján. hogy hol, azt egyelőre nem tudjuk, de majd szólunk:)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.